Publicat în Uncategorized

Cum imi mentin sanatatea si formele?!

1. Fac mișcare 🏃( alerg o dată pe săptămână Duminica, fac zilnic exerciții acasă!! Fără sală, pentru fund, abdomen, picioare🏋)

2. 🍎🍅Mănânc sănătos (minim o salată🍲 pe zi, câteva fructe (2-3)🍌, lapte🍼/iaurt/branza🧀, carne🍗 nu mănânc fast food🍔 sau prajit🍟, nici prea multe dulciuri 🍬)

3. Beau apă🍶(plată, nu sucuri, nu apă minerală, nu cola fanta sprite, nici sucuri fără acid). Când îmi aduc aminte mai fac un suc natural de portocale sau o limonada🍋!

4. Nu beau alcool🍾 sau cafea☕, nu fumez.🚬 Nu fumez niciodată, beau un pahar de bere🍺 foarte rar – elimină pietrele la rinichi. Când beau cafea o dată pe lună beau cafea boabe măcinată, fără zahar ( cafea naturală, nu prostii de la tonomate)

5. Beau ceai zilnic!🍵 Nicio zi fără ceai, nu uita asta! Corpul tău are nevoie de plante naturale care nu fac niciun rău organismului. 🌱

6. Când mă simt stresata fac yoga🙏 sau citesc! 📚Nu las stresul să mă învingă!💪

7. Nu mănânc dulciuri!🍭 Doar ciocolată 🍫amaruie fără adaosuri de gust ( citește eticheta!, fără E-uri)

8. Ceaiul nu îl indulcesc cu zahăr🍬, ci cu miere 🐝. Acest sfat este foarte folositor! Dacă începi cu schimbarea asta, este un pas foarte bun💪

9. Toate produsele de uz zilnic sunt BIO🍃. Sapun (mâini, față)🚿, Șampon💆, Gel de duș🛀, uleiuri naturale pentru corp 🌿(cocos, argan, ricin, măsline)

10. Sunt în armonie totală cu mine 👼, dar si cu mediul înconjurător. 🏘 Nu am regrete💌, sunt mulțumită de mine👑 și dau tot ce e mai bun ca să evoluez🌈

11. Mă planific foarte bine. ⏳ Planific învățatul📝, cititul📚, sportul🏃, zilele libere 🆓. Asta mă ajută să nu mă stresez💖, sa evoluez👏 și să iasă totul așa cum imi doresc. ✌

Lasă un răspuns

